Jan Vlachynský

Jan
Vlachynský

Mladý podnikatel dokazuje, že v Brně rozhodně není nuda. Bar, který neexistuje, by těžko mohl neexistovat někde jinde.

 

O vlastním baru snil už jako teenager a dnes platí, minimálně na jižní Moravě, za nekorunovaného krále invenční gastronomie. Začalo to Turbomoštem, který s kamarádem Andrejem Vališem prodávali ve stánku na vánočním trhu. Ve stejné sestavě se pak pustili do podnikání. Inspiraci zahraničního střihu získal Honza v zámoří, nejvíce mu učaroval New York a tamní koktejlová kultura. Ta byla hlavní inspirací pro Bar, který neexistuje, který otevřel v roce 2012 a okamžitě se zaplnil. Pak přišly další nápady a nové podniky – Super Panda Circus, 4pokoje, Slast, Whiskey bar, který neexistuje, nebo letní pop-up bar Na Brno dobrý. Honza přišel také s experimentálním konceptem hotelu Anybody, kde je pobyt spojen s zážitkem v podobě filmových rolí. Ani o další nápady do budoucna nemá nouzi.

Časopisem Forbes byl v roce 2017 zařazen do žebříčku mladých podnikatelů „30 pod 30“ a nově je jedním z oceněných v žebříčku Innovators 20, tedy mezi osobnostmi, jež byly v roce 2020 zdrojem největších inovací s touhou měnit nejen Českou republiku.

Honza kolem sebe soustředil na 150 kolegů z oboru, kteří si říkají Lidi z baru a jsou nevyčerpatelnou studnicí nápadů, jak byznys v pohostinství vylepšovat.

Global Stage

Všichni jsme kreativní!

Od turbomoštu k Baru, který neexistuje, a přes Super Panda Circus k hotelu Anybody a vždy s pokorou, sakra! Brněnský podnikatelský fenomén a jeho Lidi z Baru.

© 2022 Colour Production, spol. s r.o. – Všechna práva vyhrazena. – designed by mchlzch.cz